Sürdürülebilir çalışan ve müşteri memnuniyeti temelinde; değişimi yöneten, sürekli öğrenen ve katma değerli ürünler üreten çevik takımlar olmak…
Stratejik çeviklik prensibiyle belirlemiş olduğumuz vizyon ve misyon çerçevesinde Intertech’in dört ana yapı taşı var:

İnsan

Çalışanların yüksek motivasyona sahip olduğu, kendilerine ve Intertech’e değer yarattığı, sürekli öğrendiği ve geliştiği bir çalışan deneyimi oluşturmak

Transformasyon

Gerek teknoloji gerekse çevik iş yapış şekilleri üzerinde tasarlanmış Intertech’i bir sonraki seviyeye çıkartacak dönüşüm programlarını başarılı şekilde yönetmek

Kalite

Müşterilerimize verimli şekilde hizmet etmek, ihtiyaçlarını uçtan uca karşılayarak hizmet seviyelerini belirlenen hedeflerde tutmak ve sürekli iyileştirmek

Müşteri

Baştan sona müşterimize dokunduğumuz her alanda vazgeçilmez bir deneyim yaratarak memnuniyetlerini artırmak