Tanımlar

Tanımlar

Mart 5, 2019

TANIMLAR

• Major Olay:

Müşteri tarafından iletilmiş olup, uygulanan çözümün kabul edilmeyerek 3 defa tekrar açılan ve üst yönetime eskale edilen çağrılar.

• Acil Değişiklik: 

Geniş bir kullanıcı kitlesi için servis kesintisinin ve/veya kullanım problemleri nedeni ile acil müdahale gerektiğinde yapılması gereken değişiklikler bu tipte değerlendirilir.

• Acil Taşıma: 

Üretim ortamında problem(ler) ve/veya kesinti(ler) nedeni ile çok acil olarak düzeltme yapılabilmesi için ve varolan akışın uygulanması için yeterli sürenin olmadığı durumlarda yapılan, hızlı bir onay ve bilgilendirme süreci ile işleyen taşımalardır.

• Şikayet: 

Bir kuruluşa ürünleri, hizmetleri veya şikayetleri değerlendirme işleminin kendisi hakkında yapılan ve sonucunda açık veya üstü örtülü bir yanıt ya da çözüm beklenen memnuniyetsizlik ifadesidir.” Tanımın kaynağı:ISO 10002:2004

Web sitemizde en iyi deneyimi elde etmek için çerezleri (Cookie) kullanmaktayız. Siteyi ziyaret etmeye devam ederek çerez kullanımını kabul etmiş olursunuz. Detaylı bilgi Kabul Ediyorum