Tanımlar

• Major Olay: Müşteri tarafından iletilmiş olup, uygulanan çözümün kabul edilmeyerek 3 defa tekrar açılan ve üst yönetime eskale edilen
  çağrılar.

• Acil Değişiklik: Geniş bir kullanıcı kitlesi için servis kesintisinin ve/veya kullanım problemleri nedeni ile acil müdahale gerektiğinde
  yapılması gereken değişiklikler bu tipte değerlendirilir.

• Acil Taşıma: Üretim ortamında problem(ler) ve/veya kesinti(ler) nedeni ile çok acil olarak düzeltme yapılabilmesi için ve varolan akışın
  uygulanması için yeterli sürenin olmadığı durumlarda yapılan, hızlı bir onay ve bilgilerndirme süreci ile işleyen taşımalardır.

• Şikayet: Bir kuruluşa ürünleri, hizmetleri veya şikayetleri değerlendirme işleminin kendisi hakkında yapılan ve sonucunda açık veya üstü
  örtülü bir yanıt ya da çözüm beklenen memnuniyetsizlik ifadesidir." Tanımın kaynağı:ISO 10002:2004

Web sitemizde en iyi deneyimi elde etmek için çerezleri (Cookie) kullanmaktayız. Siteyi ziyaret etmeye devam ederek çerez kullanımını kabul etmiş olursunuz. Detaylı bilgi Kabul Ediyorum