inter-Fatura

inter-Fatura

Şubat 6, 2018

(Elektronik Fatura Uygulaması)

Intertech tarafından geliştirilen inter-Fatura, fatura işlemlerinin T.C. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı’nın (GİB) standartlarına tam uyumlu tasarlanan merkezi ve elektronik bir platform üzerinden yürütülmesini sağlayan uygulamaların genel adıdır.
inter-Fatura kullanan kurumlar, faturaların taraflar arasında dijital bir ortamda sağlıklı ve güvenli bir şekilde dolaşım imkânı ile maliyetlerini düşürerek gözle görülür oranda tasarruf sağlayabilirler.

Intertech Elektronik Fatura Uygulaması inter-Fatura’nın Özellikleri;

  • Temel ve ticari e-fatura oluşturma, gönderilmesi ve alınması işlemlerini yürütme,
  • UBL-TR fatura formatına uygun e-fatura akışı,
  • Oluşturulan e- faturayı mali mühürle imzalayarak değişmezliğini sağlama,
  • GİB sunucularına imzalanmış e-faturayı gönderme,
  • Gönderilen ve alınan e-faturaların yasal saklama süresi boyunca elektronik ortamda arşivleme,
  • Bulut tabanlı çözüm ile internet üzerinden uygulamaya erişim,
  • Servis odaklı mimari ile farklı muhasebe uygulamaları ile hızlı entegrasyon,
  • E-faturaların listelemesini ve raporlamasını sağlama,
  • Kullanıcı dostu arayüz,
  • Kural tanımları ile uygulama üzerinde onay akışları yaratabilme,
  • Baskı, gönderim, arşivleme ve diğer operasyonel maliyetleri azaltma,
  • Fatura bilgileri güvenle saklama,
  • Fatura alım ve gönderim süreçlerini otomatikleştirme,
  • Alıcı ve satıcı arasında gelen ve giden faturaların kontrol edilmesini sağlama

(E-Fatura Başvuru Süreci)

E-Fatura uygulamasına dahil olmak, elektronik fatura düzenlemek ve gelen elektronik faturaları alabilmek için E-Fatura sistemi üzerinde bir kullanıcı hesabı tanımlanması gerekmektedir. Bununla ilgili başvuru http://www.efatura.gov.tr/efaturabasvuru.html adresinden Gelir İdaresi Başkanlığı’na (GİB) yapılmalıdır.

Uygulamadan yararlanmak isteyen mükellefler için başvuru işlemi elektronik imza araçları (tüzel kişiler için MALİ MÜHÜR, gerçek kişiler için NİTELİKLİ ELEKTRONİK SERTİFİKA ya da için MALİ MÜHÜR) ile elektronik ortamda yapılmaktadır. Bu nedenle, söz konusu başvuru işlemi öncesinde mükelleflerin elektronik imza araçlarını temin etmiş olmaları gerekmektedir.

e-Fatura Servis Kataloğunu indirmek için lütfen tıklayın.

YETKİLİ KİŞİ


Kişisel Verilerin Korunması mevzuatı kapsamında Intertech tarafından, verilerimin işlenmesinden önce yeterli şekilde bilgilendirildiğimi, aydınlatıldığımı, bu nedenle bilgilendirme metninde alan hususlara muvafakat ettiğimi kabul, beyan ve taahhüt ederim.

Başvuru hakkında detaylı bilgi almak için "e-Fatura Başvuru Süreci" sayfasını ziyaret ediniz.

(Tanımlar)

• Major Olay: Müşteri tarafından iletilmiş olup, uygulanan çözümün kabul edilmeyerek 3 defa tekrar açılan ve üst yönetime eskale edilen
çağrılar.

• Acil Değişiklik: Geniş bir kullanıcı kitlesi için servis kesintisinin ve/veya kullanım problemleri nedeni ile acil müdahale gerektiğinde
yapılması gereken değişiklikler bu tipte değerlendirilir.

• Acil Taşıma: Üretim ortamında problem(ler) ve/veya kesinti(ler) nedeni ile çok acil olarak düzeltme yapılabilmesi için ve varolan akışın
uygulanması için yeterli sürenin olmadığı durumlarda yapılan, hızlı bir onay ve bilgilerndirme süreci ile işleyen taşımalardır.

• Şikayet: Bir kuruluşa ürünleri, hizmetleri veya şikayetleri değerlendirme işleminin kendisi hakkında yapılan ve sonucunda açık veya üstü
örtülü bir yanıt ya da çözüm beklenen memnuniyetsizlik ifadesidir.” Tanımın kaynağı:ISO 10002:2004

Web sitemizde en iyi deneyimi elde etmek için çerezleri (Cookie) kullanmaktayız. Siteyi ziyaret etmeye devam ederek çerez kullanımını kabul etmiş olursunuz. Detaylı bilgi Kabul Ediyorum